I.Boice | Iranian Boice Community


لینک دانلود فول آلبوم:

حجم:65MB


نظرات شما عزیزان:

kiarash
ساعت20:50---28 شهريور 1393
chera permission denied mizane????????????
zir nevise ghesmate 3 filme yong hwa ham kharabe!!!!!!!!!!!!1
پاسخ:زیرنویس قسمت 3 دوتا لینک داره...............این هم لینکش سالمه,اشکال از مرورگرته


سارا
ساعت15:57---28 شهريور 1393
آقا هادي من دارم ديوونه ميشم،نه يعني شدم!نه ميتونم سه تفنگدارو دانلود كنم،نه ميتونم اينو دانلود كنم و در اصل هيچ كار مفيدي انجام نميدم!فقط حرص ميخورم!مغزم متلاشي شده...حالا من چه كنم؟
به نظرت چقدر طول ميكشه تا از مخابرات بيان خط تلفن وصل كنن؟
پاسخ:والا اگه مخابرات تهران باشه که معمولا توی سه روز باید بیان و ردیفش بکنن.......از جاهای دیگه خبر ندارم


لی شین
ساعت12:02---28 شهريور 1393
ببخشید من ندیده بودم دانلودش اینجاست
پاسخ:خواهش میکنم..........پییش میاد


مهسا19
ساعت7:24---28 شهريور 1393
البته هارت سانگم نیست :| چرا دقیقا؟!
پاسخ:؟! قسم نخوردن که همه آهنگای سینگلاشون رو توی آلبومشون بذارن!!!!این دفعه اولشون نیست......مثلا آهنگ rain of blessing چرا توی آلبوم code name blue نیست؟!


مهسا19
ساعت4:46---28 شهريور 1393
واقعا نمی دونم چی بگم به این همه توانمندی!!!!
فقط یه سوال چرا مانستر بین آهنگا نیست؟ اونم تو سینگل بود باید اینجام ی بود دیگه! به نظر من که تو سینگلشون از همه بهتر بود.... حیفه نباشه و البته عجیبه!
پاسخ:نمیدونم!!!!اگه اونجوری بخوای بگی,چرا آهنگ monday توی آلبوم Whats turns you on نیست؟؟؟!!!!!


nasi28
ساعت2:43---28 شهريور 1393

پاسخ:؟! چی شده؟!


پوران
ساعت23:13---27 شهريور 1393
این لعنتی هاااااا همیشه عالین!!
واقعا کار تکراریی ندارن!!! همیییییییییشه متفاوته!!
همه آهنگ ها فوق العاده بود واقعا
کاش برای How Awesome هم ویدئو میساختن! بنظرم یه ویدئو لازم دارن این سبکی!
مرسی هادی
پاسخ:^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:چهارمین آلبوم ژاپن cnblue,آلبوم جدید cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com